DIY – Jak uszyć poszewkę na poduszkę bez zamka

komentarzy 10
DIY / Jak uszyć / jasiek / kolorowa / kwiaciasta / maszyna do szycia / materiał / nici / nożyczki / poduszka / szycie / szycie podstawy / zagłówek

Witajcie kochani,

szybki i nie skomplikowany sposób, aby zrobić poszewkę na poduszkę. Nauczyłam się go dzięki akcji „Uszyj Jasia” na której byłam w 2013 roku we Wrocławiu.

Potrzebowałam poszewki na małe poduszki.Mam ich aż 6. Bardzo nie lubię szyć masowo. Nie mam do tego cierpliwości. Tym sposobem  szycie idzie łatwo  i szybko. Po prawidłowym złożeniu wystarczy podwinąć jeden stronę materiału, zszyć dwa boki i gotowe.

Użyłam materiału zwanego „misiu”. Jest on podszyty bawełnianym materiałem, który przed dwoma latami był biały. Jednak mimo tego, że go przechowywałam w worku to uległ on lekkiemu zanieczyszczeniu. Kupiłam go w Austrii. Niedaleko Wiednia w miasteczku Kritzendorft. Jest tam  największy sklep jaki widziałam z materiałami. Dwa pietra i z setki materiałów. RAJ istny Raj. Niestety w tamtych czasach nie umiałam szyć ubrań.

Gdy kupowałam mój materiał wzięłam 20m właściciel był tak zadowolony, ze sam zaproponował zniżkę 🙂

Tutorial znajdziecie w filmiku, który przygotowałam z Wojtkiem. Zapraszam Was i życzę, miłego obszywania Waszych poduszeczek.

Bisous

1bisinka

10 Comments

  1. Nie raz oglądając piękne materiały marzyłam sobie o tym, by mieć takie poduszki. Dzięki Tobie wiem, jak je wykonać. Bożenko jesteś niezastąpiona :*

    Lubię to

Skomentuj

