Shop DAWANDA i nowy adres

komentarze 2
Uncategorized

Cześć kochani,

Po dwóch latach szycia i blogowania czas na zmiany. Postanowiłam przenieść się na swój adres http://www.1bisinka.com oraz otworzyć sklepik z kosmetyczkami na Dawandzie we Francji. (kliknij na zdjęcie)

Pierwsza kosmetyczkę, którą wystawiłam na sprzedaż wykonałam z tkaniny bawełnianej -patchwork.Ma ona intensywne kolory, które wtapiają się w siebie i tworzą interesujący wzór.

Jestem ciekawa nowego doświadczenia. Zawsze chcialam mieć dodatkowe zajęcie, które będzie mi sprawiać dużo radości. Okazało się że jest to szycie. Uwielbiam szyć i ciągle rozwijać się w tej dziedzinie. Mam nadzieje ze moje doświadczenie i determinacja pozwoli odnieść mniejszy bądź większy sukces na dawandzie.

Bisous

1bisinka

 

 

 

2 Comments

Skomentuj

